آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»تزئینات داخلی»دکوراسیون با ام دی اف
دکوراسیون با ام دی اف-pic1

دکوراسیون با ام دی اف

ویژگی های ام دی اف های دفتر تندیس

1) دارای تکنولوژی ضد حریق:
به دلیل به کار گیری تکنولوژی ضد حریق این محصول، مقاوم در برابر آتش است. این کالا را می توان با سایر کالاهای ضد حریق نیز استفاده کرد و در ضمن تناسب با قوانین خدمات آتش نشانی و آئین نامه ساخت و ساز نیز است. این نوع ام دی اف با آغشته کردن الیاف پانل ها با هالوژن آزاد، یک کالای برتر و مقاوم در برابر حریق ایجاد می کند. این پانل ها از گسترش آتش و دود جلوگیری می کند که در صورت بروز آتش خواص FR تخت های فارسکو محیطی امن برای انتقال از حریق مهیا می سازند.
- دارای قابلیت بازدارندگی آتش طبق گواهینامه بین المللی ( do . S2 - B AS 1530.3 (cLASS - AS/ NZS 3837
2) مقاومت بالا در برابر رطوبت:
- این محصول با داشتن مقاومت رطوبتی بالا سبب می شود که کالا در مقایسه با کالا های رایج بازار استحکام بیشتری داشته باشد. به دلیل مقاومت رطوبتی بالا، برای کاربرد در محیط های مرطوب بسیار مناسب است.
- این محصول با زرین ملامین دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت است.
- می توان از این کالا در مناطق مرطوب استفاده نمود.
3)سازگاری با محیط زیست:
- این نوع ام دی اف محصولی است (بدون فرمالدئید افزوده) کالا هایی هستند بسیار سازگار با محیط زیست اند و در فرآیند ساخت آن از هیچ زرین فرمالیدئید استفاده نشده است. در این کالا از گونه ای چسب گیاهی که از سویا به دست می آید استفاده گردیده و میزان ترکیبات فرمالئید درون آن حتی کمتر از میزان آزاد شده از یک درخت طبیعی است. این محصول برای همه تجهیزات خانگی چند منظوره که به کیفیت هوای داخل حساس هستند ایده آل است.


آگهی دهنده: تندیس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تزئینات داخلی در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۶
بازدید: 514 بار
ایمیل: