آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»تزئینات داخلی»طراحی با دیوار سبز
طراحی با دیوار سبز-pic1

طراحی با دیوار سبز

دیوار سبز
شهرنشینی امکان گسترش فضای سبز در سطح زمین را کاهش داده و دیگر مثل گذشته داشتن حیاط و بالکنی بزرگ و بالطبع باغچه ه¬ای زیبا ممکن نیست. گسترش فضای طبیعی در راستای عمودی راهکاری مناسب برای این موضوع می باشد. این باغچه عمودی که دیوار سبز نامیده می¬شود امکان پرورش و نگهداری گستره وسیعی از گیاهان متناسب با سلیقه شما را با هر ابعادی فراهم می¬کند. وجود فضای سبز در خانه¬¬ شما حس مهمان¬ نوازی و نزدیکی را ایجاد می-کند. همچنین حضور گیاهان در محیط کار باعث کاهش بی حوصلگی و افزایش کارایی کارمندان می گردد. علاوه بر زیبایی چشم¬ نواز، تاثیری که گیاهان در تصفیه هوای اتاق و تولید اکسیژن خالص دارند بی نظیر است. از یک سو گیاه طی فرایند فتوسنتز کربن را به اکسیژن تبدیل می کند و از سوی دیگر خاک نگهدارنده گیاه نیز نقش بسزایی در حذف سموم از هوای اتاق را داراست.

مزایای دیوار سبز ما
گیاهان در یک پوشش نمدی بادوام و غیر واکنش دهنده با خاک رشد می کنند. ساختار جیب¬ دار دیوار سبز ما انعطاف زیادی به آن داده است. در هر جیب مقدار تقریبی یک مشت خاک قرار می گیرد که این مقدار خاک باعث ایجاد تعادل در میزان PH شده و محلی برای نگهداری میکرواورگانیسم ها جهت زنده نگهداشتن فضای نمدی می شود. خاصیت جذب آب توسط نمد، باعث می شود آب و مواد مغزی به صورت یکنواخت بین گیاهان پخش شود. همچنین منافذ ریز الیاف نمد تنفس مناسب ریشه گیاهان را میسر می کند. به کمک گرانش و خاصیت انتقال آب توسط نمد، زهکشی مناسبی انجام شده و در نتیجه ریشه گیاهان دچار پوسیدگی نمی شوند.
سیستم هوشمند و تمام اتوماتیک
سیستم آبیاری به صورت تمام اتوماتیک بوده و به کمک پمپ، آب مورد نیاز گیاهان را تامین می¬کند. به کمک سیستم چرخشی، آب زهکشی جمع آوری شده و پس از عبور از فیلتر مجددا پمپاژ می شود. همچنین سیستم نوردهی اتوماتیک، متناسب با نوع گیاه نور را با شدت و طیف مورد نیاز به دیوارسبز می تاباند. این نور نقش بسیار مهمی در فرایند فتوسنتز داشته و باعث شادابی و طراوت گیاهان می شود.
استفاده از ریشه پیچ جهت افزایش انعطاف پذیری
ریشه پیچ از جنس نمدی نازک می باشد. گیاهان ابتدا در ریشه پیچ قرار می گیرند و سپس در جیب های دیوار نصب می شوند. چنانچه بنابه سلیقه تصمیم گرفتید که چیدمان و یا نوع گیاهان تغییر کند، این کار براحتی با بیرون آوردن ریشه پیچ از جیب¬ ها ممکن می باشد. همچنین مانند هر باغچه دیگری تغییرات غیر قابل پیش بینی ممکن است در شرایط زندگی گیاهان مانند رطوبت، دمای هوا و نور رخ دهد و یا اینکه ممکن است یک گیاه دچار بیماری شود. در این شرایط جابجایی و تعویض گیاهان به راحتی انجام می¬گیرد.
پیشنهادات فصلی
هر ساله با فرارسیدن فصول مختلف، طیف متنوعی از گیاهان مخصوص آن فصل به شما معرفی خواهند شد تا بنا به سلیقه خود بر روی دیوار سبز نصب کنید. همچنین می توانید با کاشت بذر گل و گیاه محبوب خود در دیوار سبز تجربه کاملی از کشاورزی داشته باشید!
خدمات پس از فروش
پس از نصب دیوار سبز، برنامه نگهداری شرکت طرح رویش نو آغاز می¬شود. در این مرحله و به ¬منظور اطمینان از سلامت، ماندگاری و زیبایی گیاهان، کارشناسان ما مطابق برنامه زمان¬بندی شده در محل حاضر شده و به بررسی دیوار می¬پردازند. اصلاح و یا تعویض گیاهان پژمرده، هرس و کوددهی گیاهان و مشاوره تعویض گیاهان شامل خدمات پس از فروش ما می¬شود.
مدیریت :سلمانی
تلفن:09338087046....09197660653


آگهی دهنده: تندیس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تزئینات داخلی در تهران
آدرس: تهران
قیمت: 1
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۶
بازدید: 285 بار
ایمیل: